Podmínky a pravidla

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.parfumeshop.cz je společnost Peki trade, s.r.o. , právní sídlo společnosti je:

Peki trade, s.r.o.,

Nová 30,053 01 Harichovce, Slovensko

Mobil: +421 911 886 446

IČO: 45 961 166, SK DIČ: SK 202 315 5959


Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Okresního soudu Košice I., oddíl Sro, vložka číslo 26797/V. Společnost Peki trade, sro . Ceny uváděné u zboží na www.parfumeshop.cz jsou konečné ceny s DPH platící pro koncového zákazníka.

Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou v souladu s právním řádem České republiky. Pokud je smluvní stranou spotřebitel, řídí se právní vztahy, které nejsou upraveny obchodními podmínkami www.parfumeshop.cz zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, a zákonem č. 102/2014 Sb., o ochraně spotřebitele při vzdáleném a jiném způsobu prodeje, v platném znění. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se právní vztahy, které nejsou upraveny obchodními podmínkami www.parfumeshop.cz zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

A, Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.parfumeshop.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a také s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

Přijetí a odeslání objednávky je kupujícímu potvrzeno informativním e-mailem na uvedený e-mail během objednávkového procesu.

Objednané zboží doručujeme prostřednictvím kurýrní služby DPD a služby Packeta. Pokud je zboží skladem, odešleme je v den objednání nebo nejpozději následující pracovní den. V případě, že zboží není skladem, odešleme objednávku nejpozději do tří pracovních dnů od jejího přijetí.

B. Ceny a slevy

Všechny ceny (i akční) platí do odvolání nebo do vyprodání zásob. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné zvláštní slevy nemohou být kombinovány a sečteny.

Všechny obrázky zobrazené u produktů jsou informativní a ilustrační

C, Poštovní a balné

Poštovné je realizováno následujícími způsoby:

  • Kurýrní služba DPD na adresu
  • AlzaBoxy a odběrná místa DPD
  • Packeta Home
  • Odběrná místa Packeta


D, Způsoby platby

Objednané zboží lze platit následujícími způsoby:

1. bezhotovostním převodem na účet prodávajícího

Banka: FIO as

IBAN / SWIFT:

SK90 8330 0000 0023 0266 1006 / FIOZSKBAXXX - pouze pro platby v korunách čaských

SK25 8330 0000 0022 0105 6034/ FIOZSKBAXXX - pouze pro platby v eurach

Variabilní symbol: číslo objednávky

Při zvolení tohoto způsobu platby je při hrazení nutné uvést variabilní a konstantní symbol platby, který bude součástí e-mailu potvrzujícího vaši objednávku. Potvrzující e-mail bude zaslán na vámi zadanou e-mailovou adresu okamžitě po potvrzení objednávky.

2. dobírkou - platba je zrealizována u přepravu zboží při jeho přebírání. Poplatek za tuto službu je 1,30 €

3. online prostřednictvím služby PayPal

4. okamžitou online platební službou Comgate

  • platba online bankovním převodem přímo přes Internet banking zákazníka
  • platba online kreditní nebo debetní kartou

 

Součástí každé dodávky je faktura, která je zároveň i daňový doklad. Provozovatel stránky si vyhrazuje právo na změnu cen. Pokud však máte zboží objednané platí cena, za kterou jste zboží objednávali bez ohledu na změny cen.

Faktura je automaticky zasílána po vytvoření objednávky ihned na email zákazníka. Součástí elektronicky zasílané faktury je i odkaz na možnost platby online převodem a kartou.

E, Reklamace a záruka zboží

Reklamace budou vyřešeny v souladu s reklamačním řádem internetové prodejny www.parfumeshop.cza právním řádem platným v České republice.
Zboží lze reklamovat u prodávajícího dle podmínek reklamačního řádu.

Zboží k reklamaci posílejte v původním obalu. Záruka začíná platit dnem převzetí výrobku kupujícím. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se na vady způsobené neopatrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Reklamační podmínky: Záruku poskytujeme na zboží v rozsahu ustanovení obecně platných předpisů.

Zjistí-li kupující po převzetí zboží, že zboží má vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu.

Reklamace je potrebne podat online - Reklamace a vrácení zboží

Jako oprávněnou nelze uznat reklamaci zboží, jehož vady vznikly:

- neodborným použitím,
mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.

V případě, že reklamace bude uznána jako oprávněná, zajistí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace výměnu zboží, případně vrácení peněz.

F, Kvalita a množství

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávané zboží je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez chyb.

Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že zboží má požadované vlastnosti, které prodávající popisuje, uvádí v reklamě, které jsou obvyklé u dodávaného zboží a odpovídají požadavkům právních předpisů.

V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle požadavků kupujícího, buď výměnou zboží nebo jeho opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, jestliže kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

G, Převzetí zboží

Kupující, který není spotřebitel, má povinnost objednané zboží přijmout a překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba sepsat zápis s doručovatelem. Zjistí-li kupující poškození či jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat prodávajícího.

Pokud je kupujícím spotřebitel, doporučujeme také výše uvedený postup dodržet, předejde tím případným komplikacím. Pokud však kupující - spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.

  1. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
  2. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  3. Pokud je kupní smlouva uzavřena na dálku (prostřednictvím internetového obchodu) nebo mimo provozní prostory prodávajícího, a zároveň pokud prodávající včas a řádně poskytl kupujícímu informace o právu odstoupit od kupní smlouvy, podmínkách, lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení od kupní smlouvy včetně formuláře na odstoupení od kupní smlouvy (v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 písm. h) zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku) a za současného splnění zákonem vyžadovaných skutečností, má kupující podle zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku právo bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce odstoupit od kupní smlouvy.
  4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dní
  • okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, je-li předmětem kupní smlouvy objednané zboží, které je dodáváno odděleně
  • okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, je-li předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
  • okamžikem převzetí prvního dodaného zboží, je-li předmětem kupní smlouvy zboží, které je dodáváno během vymezeného období.
  1. Kupující bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
  • poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a došlo-li k úplnému poskytnutí služby,
  • prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,
  • prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
  • prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
  • prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit,
  • provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
  • prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
  • prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
  • poskytnutí ubytovacích služeb na jiný než ubytovací účel, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo ve sjednané lhůtě,
  • poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy musí kupující odeslat jakékoli jednoznačné prohlášení vyjadřující jeho vůli odstoupit od kupní smlouvy a to ve stanovené lhůtě dle odst. 2. 3 článku VI těchto obchodních podmínek.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od kupní smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu, a to iv tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu poštou.
  4. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, veškeré peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, souhlasí-li s tím kupující a nevzniknou-li mu tím další náklady.
  5. Zvolil-li kupující jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené , neopotřebované a neznečištěné a v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započítat proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající neprodleně informuje kupujícího prostřednictvím emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy veškeré peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, případně způsobem určeným kupujícím.
  9. Odstoupením od smlouvy před odesláním zásilky zákazník an sebe přebírá odpovědnost za úhradu poplatkou při online platbách Comgate a Besteron podle aktuálního ceníku poskytovatelů služeb.
  10. Prodejce má právo odstoupit od objednávky, resp. zaslat nekompletní objednávku při objednávkách, ve kterém bylo zakoupeno zboží, které je dočasně nedostupné, se špatně uvedenou cenou či skladovou dostupností.
    H, Jiné informace

Zobrazené obrázky produktů na www.parfumeshop.cz jsou pouze informativní. Neumíme garantovat dodání produktu přesně podle přiloženého zobrazení produktu, popřípadě jeho složení produktu sady. Směrodatná položka pro produkt je jeho název, velikost, složení sady, název odstínu, SPF, voděodolnost.

 I, Odesílání objednávek - dostupnost zboží

  1. skladem, resp. skladem odesíláme ihned - objednávky jsou odeslány v pracovní den vytvoření objednávky, resp. následující pracovní den. Záleží na době sklizně kurýrní službou.
  2. do 3 pracovní dny - zboží je na našem externím skladu, odeslání bude během troch pracovních dnů. Při objednávkách po uzavření denní uzavírky se jako první den počítá následující pracovní den

J, Nepřevzaté zásilky, zrušení objednávky po odeslání

Nepřevzetím zásilky, zrušením objednávky po odeslání ze skladu při splnění dodacích podmínek, tzn. odeslané v době deklarované při vytvoření objednávky, se účtuje zákazníkovi poplatek 90Kč s DPH. Poplatek bude vystaven vystavenou fakurou, zákazník se zavazuje uhradit tento poplatek.

V případě vyžádání opakovaného odeslání nepřevzaté zásilky je zpoplatněno částkou 90Kč s DPH, zásilka bude opakovaně odeslána až po úhradě tohoto poplatku.

Kupující má nárok na zrušení objednávky před jejím odesláním. Zákazník je informován o odeslání emailem, který je odeslán v době podání zásilek. Nepřevzetí zásilky se nepovažuje za její vrácení. Nepřevzetím, resp. odmítnutím zásilky po jejím odeslání bez předchozího kontaktu kupujícího se žádostí o storno objednávky se považuje za porušení obchodních podmínek a je zpoplatněn smluvní pokutou v hodnotě nákladů na odeslání zásilky a nákladů na její vrácení. Do těchto nákladů je zapocítána i poplatek za dobírku, který si přepravci účtují i při nepřevzatých zásilkách

K, Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícímu.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá všechna ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.

V případě změny obchodních podmínek získáte původní obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy žádostí zaslanou na info@parfumeshop.cz.

Spotřebitel se může obrátit na orgán alternativního řešení sporů, kterým je v České republice Česká obchodní inspekce (ČOI). Více informací a možnost řešení sporů online naleznete na stránkách ČOI: www.coi.cz.

 

Změna obchodních podmineek 12/09/2024